NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

n سال پیش در حد انفجار بودم . . .

تو چه میدانی درد من چیست ؟ 

درد من سردرد های مرموزم از تفکرات بی نتیجه ی این دنیای مزخرف است. 

تو می دانی درد من چیست ؟ 

درد من از درون انفجار مغزم به چاشنی سلول های خاکستری احمق است. 

تو درد مرا درک می کنی ؟

درد من از بی دردی تو ست . . .

به خود خیره شو! نگاهی به خود بینداز و من را در آن ببین. 

ببین که چگونه از ته دل . . . از درد دل . . .  می نالم . . . 

ببین حال و روزم را . . . .بسی جای تاسف نه صرفا برای من بلکه برای خودت. 

و این چنین خواهد بود روزگار درجا زدنم. 

ناله کردن بسی بس  . . . ولی . .  . به فکر چاره نیستم اما . . . 

ببین چگونه از عقل و دل می نالم . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
کلاغ سپید یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 02:03 http://kalaghesepid.mihanblog.com/

آدم بی منطق با منطق باشه بهتر از اینکه با منطق بی منطق باشه ...!

فائـــــــزه یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 18:07 http://koocheye8om.blogsky.com

عایا خود "n سال پیش در حد انفجار بودم را سروده اید؟؟
معرکه اس پسر

فقط درد و دل بود . سرودن نبود . . .
مرسی . لطف دارید . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد